Kiosk pracowniczy

Twoje potrzeby w jednym miejscu

Zakres

  • Usprawnij obsługę spraw pracowniczych.
  • Ustandaryzuj procesy kadrowo-płacowe.
  • Zautomatyzuj przepływ informacji.
  • Uprość komunikację.
 

Aplikacja stanowi obszar działań dla pracownika – umożliwia mu złożenie w prosty i szybki sposób potrzebnych wniosków oraz pozwala na dostarczenie informacji. Pomaga to zaoszczędzić czas oraz ułatwić komunikację między różnymi działami.

Potrzeby i korzyści biznesowe

Kiosk pracowniczy został utworzony w celu ułatwienia komunikacji między różnymi organizacjami w firmie oraz do wchodzenia z nimi w interakcje. Pracownicy mogą w łatwy sposób dokonywać zgłoszeń lub pozyskiwać potrzebne informacje.

  • Dostęp pracowników (np. produkcji) do procesów kadrowych, HR itp.
  • Usprawnienie komunikacji (zgłaszanie wniosków, zapytań).
  • Standaryzacja procesów.
  • Prostota i łatwość obsługi.

Technologie

Do powstania aplikacji użyta została technologia Flutter.

Funkcjonalności

Kiosk pracowniczy posiada wiele funkcjonalności, z których skorzysta każdy pracownik, takich jak:

  • Możliwość złożenia wniosku o urlop wraz z informacją o pozostałych dniach wolnych.
  • Wysłanie zapytania oraz złożenie wniosku do działu kadr z widokiem na listę wysłanych.
  • Zgłoszenie pomysłu usprawnienia, mającego realny wpływ na rozwój firmy.
  • Złożenie prośby o zapotrzebowanie na brakujący sprzęt.

 

Integracja

  • Workflow (Webcon i inne).
  • ERP (SAP, Optima, Subiekt i inne).
  • MES itp.
  • Dedykowane aplikacje.
  • Office 365.
  • Bramki SMS.

Platformy i dodatkowe możliwości

Aplikacja powstała z myślą o urządzeniach stacjonarnych, a głównym założeniem był kiosk elektroniczny. Dzięki zastosowanej technologii jest ona wieloplatformowa i może być stosowana na wszystkich urządzeniach mobilnych i systemach operacyjnych oraz jako aplikacja desktopowa.

  • Możliwość konfiguracji i dostosowania pod wymagania klienta.
  • Personalizacja wyglądu.
  • Wersja PC/Mobile/WWW.