Materiały na magazynie – ta funkcjonalność pozwala na sprawdzenie stanów magazynowych na poszczególnych budowach. Lider danego projektu ma dostęp do jednego, bądź kilku magazynów w zależności od tego, do ilu jest przypisany. Listę tych, do których ma dostęp wybiera za pomocą drop-down list. Po wybraniu magazynu wyświetla się lista materiałów. Każdy materiał posiada zdjęcie, nazwę oraz informację o ilości sztuk. Podzielone są na kategorie oraz indeksy, które umożliwiają ich filtrowanie. Na każdym materiale dostępna jest również opcja przesunięcia. Umożliwia ona wyświetlenie dodatkowych szczegółów materiału oraz przeniesienie materiału na wybranego pracownika, bądź magazyn. W zależności od tego, jaką rolę pełni użytkownik, widzi on określone funkcjonalności.
Pracownicy – funkcjonalność przeznaczona dla lidera danego projektu. Widzi on listę materiałów, które przypisane są do konkretnych osób z jego zespołu. Ma możliwość filtrowania po liście pracowników, co pozwala w błyskawiczny sposób sprawdzić, kto posiada jakie materiały. Dodatkowo ma również możliwość wykonania zwrotu, bądź zużycia wybranego materiału. Zwrot na magazyn wykonuje się w prosty sposób, który wymaga jedynie podania ilości. Przy zużyciu materiału dostępna jest ponadto możliwość napisania komentarza oraz wykonania i dodania zdjęcia.
Ekwipunek – ta funkcjonalność ma za zadanie ułatwić pracownikom rozporządzanie posiadanymi przez nich materiałami. Pracownik widzi posiadaną przez siebie listę materiałów. Każdy materiał posiada nazwę, zdjęcie oraz ilość oraz informacje o magazynie wraz z datą. Ma on możliwość dokonania zwrotu materiału, bądź jego zużycia.
Czat – funkcjonalność mająca umożliwić komunikację wewnątrz projektów. Jest to prosty i przejrzysty widok, pozwalający na wymianę wiadomości. Pracownik może dodatkowo wykonać i zamieścić zdjęcie lub plik. Podczas wykonywania opcji zużycia materiału aplikacja automatycznie generuje komentarz na odpowiedni czat, co umożliwia szybką i wygodną dokumentację pracy.