Przejdź do treści

CRM

Zindywidualizowane podejście do klienta

Potrzeba

W jaki sposób zarządzasz kontaktami z kontrahentami?

Czy Twoja firma poświęca zbyt dużo czasu na sprawy związane z administracją?

Posiadasz wszystkie informacje o klientach w jednym miejscu?

CRM (ang. Customer Relationship Management) ma na celu zarządzanie kontaktami z klientami. Jest jedną z najbardziej rozbudowanych oraz najszybciej rozwijających się kategorii oprogramowania dla przedsiębiorstw. Pomaga dbać o klienta, a tym samym budować trwałe relacje z nim. 

Nasz klient potrzebował spersonalizowanego środowiska pracy, które wpłynie na podniesienie wydajności, da przejrzysty wgląd na wszystkie dokumenty dotyczące klientów, a tym samym w szerszej perspektywie pomoże w dalszym rozwoju przedsiębiorstwa.

Cel

Naszym celem było stworzenie przyjaznego środowiska pracy, które w znaczącym stopniu poprawi relacje biznesowe i pomoże naszemu klientowi dynamicznie rozwijać firmę.

Realizacja

Relacja z klientami od zawsze stanowiła podstawę dla naszego zespołu. Dzięki doświadczeniu i dodatkowym ustaleniom powstała aplikacja, która z jednej strony jest bardzo prosta w obsłudze, a z drugiej rozwiązuje trudności występujące podczas zarządzania kontaktami. Niektóre z jej funkcjonalności to:

  • Dodanie nowej firmy, kontaktu, dokumentu.
  • Rejestracja aktywności.
  • Zarządzanie kontaktami.
  • Automatyczne generowanie raportów.
  • Przegląd aktualnych raportów.
  • Integracja z pocztą e-mail.
  • Zarządzanie wydajnością.

Proces

Technologie

Aplikacja została utworzona za pomocą platformy Webcon.