Przejdź do treści

Kosztorysowanie

Przejrzystość Twoich dokumentów

Potrzeba

  1. Jak dużo czasu trwa w Twojej firmie przygotowanie kosztorysu?

  2. Czy utworzone dokumenty znajdują się w jednym miejscu?

  3. Pracujesz wciąż na arkuszach kalkulacyjnych?

Pracownicy z Działu Kosztorysu dostają od klienta listę przedmiotów, które są potrzebne do realizacji danego projektu. Wyceniają je zgodnie z tym, jakie mają oferty od poszczególnych firm zaopatrujących.

Nasz klient potrzebował narzędzia, które usprawni proces tworzenia kosztorysów, co w przypadku stosowanych wcześniej arkuszy kalkulacyjnych było mocno utrudnione. Dodatkowo zależało mu na tym, aby pracownicy mieli możliwość działania na jednej aplikacji, co pomoże w utrzymaniu przejrzystości danych.

Cel

Naszym celem było utworzenie aplikacji zgodnej z oczekiwaniami klienta, która ułatwi jego pracownikom tworzenie kosztorysów według określonego standardu i pomoże utrzymać porządek pracy.

Realizacja

Nasz zespół utworzył przyjazne narzędzie, pozwalające tworzyć kosztorysy na dane projekty. Posiada między innymi konfigurację globalną, czy mnożnik cen, który umożliwia ich edycję w zależności od wymagań. Pracownicy widzą ilość poświęconych godzin, jakie planują. Dodatkowo aplikacja oferuje między innymi:

  • Szybkie dodawanie kolejnych pozycji dzięki możliwości korzystania z wcześniej utworzonych informacji.
  • Możliwość edycji każdego wpisu.
  • Wyróżnienie wpisów, które mają informacje różne od danych globalnych.
  • Eksport danych do Excela.
  • Utworzenie sugerowanego planu projektu, czy harmonogramu prac, dzięki danym z aplikacji.

Technologie

Aplikacja została utworzona za pomocą platformy Webcon.